2012年6月30日 星期六

2012年6月29日 星期五

土屋~

好耐冇4人一齊食飯了,飯後又想傾下計,走左去食甜品,MK雖然好多甜品店,不過好多都食過幾次AND一般...見好耐冇食過土屋,於是去下了。
去到時都幾多人,不過唔洗好耐就有位了,仲要個位幾正,自成一角,有TV不過反光睇唔到,同鋪左KT既膠枱塾~KAWAII~!

2012年6月28日 星期四

Bistro Délifrance~

同桂行街嘆tea,去左Delifrance,因為坐得舒服,要左兩個tea set,大家都要熱檸茶,最鐘意佢紅茶係用小茶壺另上,可以保持個溫度,細心呀~!

2012年6月26日 星期二

九龍城譚點~

九龍城除左泰國菜出名之外,其實仲有一間中菜館都幾出名-譚點,以食點心為主,前年去過食,覺得好味又有特色,今次再來到九龍城又去食了,介紹埋親戚一齊去食。

2012年6月25日 星期一

2012年6月24日 星期日

2012年6月23日 星期六

明星海鮮舫+coup kitchen+瑪哈巴Merhaba~

近年真係好多飲宴,親戚朋友好多人結婚,真係恭喜晒~好多紅色炸彈呀~平時多數飲都唔會影相,一係做姊妹,一係食完就走,不過喱次見個環境比較靚,忍唔住要影下,夜景真係好靚呀,同菜色上有少少唔同,多數係海鮮~!

2012年6月21日 星期四

八千代麵坊~

好耐冇去過八千代食了,好掛住佢D拉麵,太耐冇去,原來已經搬左去Soho Square樓上...有點唔開心呀,本身好鐘意佢以前個環境,夠靜又有D日本FEEL,而加新舖既感覺好公式好連所...!

2012年6月20日 星期三

美味坊~

同aeris去食 lunch,好耐冇一齊食了,近近地去左石塘咀街市食,聽講喱到有間食芝士奄列蛋好出名架,最like芝士and奄列既我更係要來試下啦!上到去搵左陣先搵到,因為太細間了!


2012年6月17日 星期日

尖沙咀大門橫丁~

同yan去食飯,yan推介喱間烏冬店話好得,於是就去試下了,6點幾去到,因太早唔算好多人,之後7點就排長龍了好多人等。

2012年6月8日 星期五

2012年6月7日 星期四

一田大減價~

之前一田大減價,掃左好多貨呀,好多都係食過晒同介紹過的,因為太抵買之下又buy了,感覺上每年大減價既貨品同特價既價位都係差唔多既~!

2012年6月2日 星期六

sogo大減價掃貨飲品~

上星期sogo 大減價,每次都會去掃貨,不過今次掃飲品多,零食只掃左好少呀,主要係酒類多,因為幾抵呀~!

TaKaRa琉球櫻桃味果汁酒,$11.5,聽講喱個牌子既果汁酒唔錯,於是試下了,都幾香櫻桃味,唔似藥水味呀,酒味得好少,都幾正~!

ucc coffee,$7.9,好明顯又係見個封面而buy,Eva~!

ucc coffee,$7.9,好明顯又係見個封面而buy,Eva~!

惠比壽啤酒,$7.9,聽講日本既啤酒味道濃d,又好奇試下呀,味道真係濃少少少,苦味都係...本身都唔係成日飲啤酒,but feel ok~!

花畑牧場白桃乳酸,$13.9,睇落好似幾吸引,最近又幾鐘意乳酸,幾香白桃味之餘又唔係好甜,唔錯呀~!